DaVidFilmek

DaVidFilmek

Rózsadzsem és limonádé

2011. május 24. - DaVidFilmek

 Tegnap elmentem az Anikóhoz a fodrász(unk)hoz egy szokásos hajvágásra és Ő mesélte nekem, hogy milyen finom lekvárt és limonádét csinált rózsaszirmokból. Én azonnal rákaptam a dologra.

Ma reggel kimentem a kertbe és téptem a már elnyílt rózsákból két nagy maréknyi szirmot.

Az egyik felét beáztattam kb 4-5 liter (Britaval szűrt) vízbe és ment a hűtőbe. A másik felét, pedig fazékba és lekvárt főztem belőle. Az ízeket csak később tudjuk kipróbálni illetve kiélvezni, ugyanis a limonádéhoz 2 napig kell áztatni a szirmokat, a dzsemnek meg ki kell hűlnie.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr332928478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2011.05.26. 08:40:53

Ezt Nekem is ki kell próbálnom....... nyamiiiiiiii :):):)
Köszönöm, hogy ott voltatok tegnap!!!
Puszillak nagyon

DaVidFilmek 2011.05.26. 19:04:31

A dzsem nem lett kocsonyás, sokkal kevesebb víz, vagy sokkal több szirom kellett volna:/
A limonádé isteni lett, mint az ízesített víz olyan

Ediss 2011.05.27. 11:52:41

Próbáld ki a rózsa teát is!!!
1-2 napig szárított rózsabimbók leforrázva,15c perc áztatás, majd mézzel ízesítés. Isteni! :)))
Puszi!
Edi
süti beállítások módosítása