DaVidFilmek

DaVidFilmek

Körte fotózás!

2010. március 17. - davidfilmek

A sok "gyümölcsnap így, meg gyümölnap úgy" bejegyzésem után itt egy ismét gyümölcsöző poszt. Persze csak a neve alapján. Valójában Körte, egy pécsi fotóművész, akit Körtvélyesi László-nak hívnak.

 

 
Március 11-én járt nálunk, a Pécsi Balettnél és fotózott ezerrel, na meg profi felszereléssel. Volt vászon, meg vakuk, meg objektív és laptop, kártyaolvasó, segéd-srác, akit sajnos nem tudom hogy hívnak. Mindenki pörgött, és pózókat próbálgatott a tükör előtt. Közben Körte csinálta a fotókat, arról, aki éppen a kamerának pózolt. 
 
Én meg bevittem a kamerámat meg az állványt és videóztam. Majd egy kicsit én is gondolkoztam azon, hogy milyen figurákat nyomatok majd Körte gépe előtt, de gyorsan elment a kedvem az élettől is, mert rájöttem, nem vagyok fotogén, meg az alkatom sem olyan tuti. Azért maradtam még pár órát, hátha újra lelkes leszek, de ez nem jött be. Úgyhogy letusoltam és leléptem. Megnéztem néhány részt az éppen aktuálisan kedvenc sorozatomból, meg kajáltam és sajnáltam magamat. Ezek után befeküdtem egy kád vízbe, ahol további részeket néztem meg a sorozatból és közben lelkileg is helyre-jöttem. Másnap még éreztem az előző napi rossz kedv utó-rengéseit, de azóta teljesen rendben vagyok. 
 
Ma pótoltam a kimaradt Körte fotókat, alma (iPhone) fotókkal. Sissi-t szerettem volna megkérni, hogy kapjon le egy párszor, de mivel Ő sem idő-milliomos, na meg próbája volt, ezért Anett segítségét kértem, aki csinált jó néhány képet rólam a folyosón. Na persze nem puszta hiúság az oka, hanem kellett az őnéletrajzomba néhány frissebb fénykép rólam.
 

 

 
Ja, ami a Körte-fotózáson készült videókat illeti, természetesen, abból is csinálok majd valami klippet (na meg a Szarajevósat sem felejtem el folytatni), de ma készülnöm kell a holnapi EÜ (EgészségÜgyi) vizsgámra. Remélem sikerülni fog, mert már csak ez kell és utána a papírmunka elvégzése és 1-2 hét várakozás után kezembe vehetem a jogsimat, meg a kormányt is. Szóval, most eszek valamit, de nem almát, se nem körtét, hanem csirke-combot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr92017528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása