DaVidFilmek

DaVidFilmek

Az előző részek tartalmából...

2012. március 13. - DaVidFilmek

 Majdnem egy év történéseit foglalnám össze nagyon röviden, hogy aztán a jelen történéseivel folytathassam a blogot.

Zágrábból még tettem közzé néhány bejegyzést, aztán egyszercsak félbeszakadt a blogolásom május 29-én, 2011-ben Magyarországon. Utána még visszamentem Zágrábba befejezni a Shake your booty projectet, azonban nem lett előadás második nekifutásra sem, mert lesérült a "beugró" lány. Ez van, 4 hónap munka előadás nélkül.

Júliusban Mannheimban tanultam be 2 balettet a Rómeó és Júliában Lord Capulet (Júlia apja) szerepét és a Garden of Other című darabban, amit kellett. Aki lemaradt annak mondom, hogy felvettek Mannheimba, Németországba a National Theater Mannheim, Kevin O'Day Ballet társulatába. Ezért jöttem betanulni a távozó táncosok helyét.

Augusztusban Budapesten volt még 2 Change Back a Várszínházban. Nagy szerelmem, már a Change Back. 

Nyaraltunk egy hetet még a Balatonon sokad magunkkal: Kláráékkal (ők 6-an) és mi hárman Marci kutyával.

Szigeten Prince koncertre mentünk.

Majd a pakolás és irány Mannheim. Lakásvadászat. Nem volt egyszerű, de azért sikerült.

Az évad szeptember 12-én kezdődött. Annyi munka volt, hogy semmire sem volt erőm utána. Egy hónapig tábori körülmények között laktam egyedül.

Majd októberben Pali, Marci kutya, Csipi, Klára, Ádám tesóm és a Gocsik Robi hozták a bútorokat Szentjakabról. Komoly meló volt a beköltözés, bár nekik még komolyabb lehetett a kiköltözés. Szépen belaktuk a lakást és a folyópartot. Marci kutya nagyon élvezte a nagy zöld füves folyóparton a rohangálást, nyuszikat kergetett, tele volt energiával. Majd, sajnos újra beteg lett. Ezt most nem fogom leírni, nem akarom ismét végigélni. Végül elment a mi kis gyönyörű Szőke Hercegünk december 12-én.

Kicsit visszamenve az időben, még novemberben járt nálunk a Ditti, ja bocsi, Edit :) haha.... megnézte az egyik premieremet az I'm with the band-et, ami az évad első bemutatója volt. Nekem ugyan a harmadik, mert nekem a régi darabok is újnak számítanak. Aztán csak a munka-munka-munka. Eddig volt Romeo and Juliet, Garden of Other, I'm with the band, Chansons, Rilke (első kiemelt szerepem), Résonnances Chopin (magyar zongorista, Emödy Nóra 2 felvonást játszik végig egyedül, zseniálisan). Már egészen belejöttem a társulat tempójába. Persze nem állt meg a munka a Chopin után. Dolgozunk a következő bemutatón aminek "3 to 1" a címe. 3 egyfelvonásos balett.

Jelenleg a munkafolyamatnak viszonylag az elején járunk és az elmúlt 2 napban nem sok dolgom volt így megtehettem, hogy mióta itt vagyok először elvillamosozzak a szomszédos Heidelbergbe, ami egy gyönyörű kis város. Élveztem nagyon azt a 10 precet, amit ott voltam. Na jó meg az utazást és az ablakon bámulást.

Ennyi. Innen folytatom talán kicsit sűrűbben, mint eddig.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr874314904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2012.03.15. 10:05:31

JAjjj de jó volt végigolvasni :D:D:D Az Én Davem, mennyire jó úton van :D puszillak nagyon, Macit is
süti beállítások módosítása