DaVidFilmek

DaVidFilmek

Hazajöttem...1 hónap múlva folytatom!

2011. május 06. - DaVidFilmek

 Alig több, mint egy hét választott el bennünket Zágrábban a Shake your booty premierjétől, amikor is Masa (főnökasszony, táncosnő) olyan lábfájdalmaktól kezdett szenvedni, hogy járni sem bírt. Jött a pánik és a gyors megoldások keresése. Mivel a premier túl közel volt, ahhoz hogy várjunk a csodára és kockáztassuk Masa testi épségét valamint a darab sikerét, azonnal megoldásra volt szükség. Az egyetlen és lehetséges megoldás pedig a bemutató elhalasztása egy későbbi időpontra, június 11-re. Többször átbeszéltük, hánytuk-vetettük és abban maradtunk, hogy "see you later, aligator". Ezután leszerveztem mindent:

 - a vonatjegyet haza,

 - a május 10-i Jó és Rossz kertjében előadást elvállaltam, ha már mégiscsak otthon          vagyok.

Balu örült, Maci örült és én is örültem. Mindenki örült. Azonban volt egy kis fordulat az egészben. Felhívott Zoran (főnök, koreográfus), hogy maradjak mégiscsak, meglátjuk mi lesz. Nem kicsit hozott kellemetlen helyzetbe Pécs miatt. Mire kidühöngtem magam és visszamondtam a pécsi előadást és lehiggadtam és beletörődtem a maradásba, Masa írt, hogy mégiscsak elhalasztjuk az előadást, szóval hazamehetek. Hazajöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr292882962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása