DaVidFilmek

DaVidFilmek

Facebook és 15 perc hírnév!

2010. június 19. - davidfilmek

A blogom tartalmát elindítottam a Facebook-on is. Lehet like-olni meg olvasni meg videóimat nézni. Mivel a Facebook-ra csak most "törtem be" így a régi írásaimat, klippjeimet is közzé teszem ott.

LIKE ME!!

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr52093117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.06.28. 09:20:16

hol van már az Iszonyat vágása??? Dave hiányolom ablog használatod, elhanyagolod..... :):):) tsókollak

davidfilmek 2010.06.28. 09:23:45

Basszus...tényleg:S
Tök elfelejtettem. Na ma feltöltöm, mert még azt sem csináltam meg. Most éppen a dvd-met újítom fel. Meg lélekben Chicagoban vagyok:))
süti beállítások módosítása