DaVidFilmek

DaVidFilmek

Uncsi a blog!!

2010. július 07. - davidfilmek

Többször is kaptam már olyan kritikát, talán éppen ma vagy tegnap is, hogy a Blogom unalmas, nem történik rajta semmi. Ami azt illeti teljesen egyet is értek ezzel a váddal. Nem is tudom mikor írtam utoljára bármit is, talán 1 hete, 10 nappal ezelőtt. 

Sokat gondolkoztam, azon hogyan is tehetném érdekesebbé a DaVidFilmek-et. Erre egy megoldás van, mégpedig, hogy mindennap legalább egy bejegyzést tegyek közzé. Próbálkoztam egyfajta napló jellegű blog-felfogással és a saját élményeimet, gondolataimat tettem közzé. Nem volt rossz kezdeményezés, azonban hamar rájöttem, hogy mégsem a legjobb. Egyrészt túlságosan magánjellegű dolgokat nem fogok itt leírni. Pedig milyen izgi lenne mi? Másrészt annyira nem élek izgalmas életet, hogy teljesüljön a napi 1 bejegyzés. Három: mégis videó-blog, szóval kit érdekel a "rizsa", na meg napi szinten nem tudok videókat csinálni. Ma teszek egy újabb kísérletet, ami talán sikeres lehet. Érdekes videókat keresek a YouTube-on, Vimeo-n és egyéb megosztó-oldalakon. Mások alkotásait, és azokat teszem közzé. Korábban már posztoltam egy videót Alex Roman-tól. Erről az Edit mondta, hogy teljes mértékben animáció. Nem hittem igazán neki, hiszen túlzottan élethű. Animáció vagy sem, gyönörű.

The Third & The Seventh from Alex Roman on Vimeo.

Mivel a fenti videót egyszer már közzétettem itt a blogon, így nem is ez a lényeg, hanem a következő klipp. Amolyan "hogyan készült":

 ...és tényleg animáció, nagyon komoly...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr822136545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.07.07. 21:45:25

Tényleg jó, szeretem ha írsz, olyan jópofa a megfogalmazás, jók mindig a videók és amúgy is elfogultan imádlak!!! :):):):) Úgyhogy csak így tovább és igen Én Én voltam aki uncsizta a Blogot.... :P:P:P Tsók Szívem :):):):) juhuhuhuuuuuu

davidfilmek 2010.07.07. 21:47:28

Köszi Szívem:) Ösztönző hatású volt a kritikád, csak jót tesz!!!
juuuhhuuuuu!!
süti beállítások módosítása