DaVidFilmek

DaVidFilmek

Szabadtüdős merülés

2010. július 12. - davidfilmek

 A most következő videót először Jon Rawlinson blogján találtam, de aztán láttam, hogy rajta kívül sokan tették már közzé. Meg is értem, hiszen egy lélegzetelállító felvételről van szó. Egy francia születésű fiatalember, Guillome Néry mutat valami igazán különlegeset. Guillome a szabadtüdős merülés többszörös rekordere. 2008-ban állított fel világrekordot, amikor 113 méter mélyre merült le. Nem igazán tudom mit érezhet vagy élhet át Guillome vagy a hozzá hasonló, ezen a téren különleges képességekkel bíró emberek, de a videót nézve valóban elállt a lélegzetem. A felvételt Julie Gautier készítette a Bahamákon, ahol Guillome Néry a sokak által kedvelt Dean's Blue Hole mélyére merült. Hozzáteszem a klipp szerkesztettsége is rádob a látványra, nem is kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr142145879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.07.13. 22:33:41

Úristen de jó, teljesen behúzott, főként a mai napunk után!!! Imádom a vizet, isteni érzés lehet ez, ááááááááááá menjünk merülni :D:D:D

davidfilmek 2010.07.13. 22:35:06

Ez után a nap után én az ágyban fogok elmerülni, de holnapra megbeszélhetjük:D
süti beállítások módosítása