DaVidFilmek

DaVidFilmek

Költözés

2019. július 18. - DaVidFilmek

Klikk ide, hogy a másik blogra eljussatok!

Üdv ismét itt. Időközben megtaláltam a másik, régi blogomat. Úgy néz ki, hogy 2011-ben minden kreativitással leálltam, és csak a táncra koncentráltam. Nem is nagyon volt más választásom, mert egyébként nem tudtam volna elvégezni a munkámat, annyira brutál. Most betegszabin vagyok, van időm. Szóval juhéé blogolás. Vagy inkább személyes napló a nagy nyilvánosságnak, amit úgysem olvas el senki? Mindegy! Úgyis jó. Ezt úgyis főleg magamnak írom, amolyan terápia és önfejlesztés szintjén.

Na, szóval visszatérve a bejegyzés elejére. Megtaláltam a másik blogomat, ami a melegségemnek adott helyet. Meg itt van ez a blog, ami eredetileg a kis videóimnak adott otthont. Igazán, két blogot vezetni nekem sok, meg már nem akarom a két témát különválasztani. Kb 10 éve coming-outoltam, a zenés videók készítése meg már nem olyan izgató számomra. Jobban érdekelnek azok a videók, amikben az ember beszél. Valamit elmagyaráz, megtanít másoknak stb. Nem fogok egyelőre semmi konkrét dologról dumálni, vagyis hát de. Én leszek a konkrét téma. Személyes videó bloggá olvasztom össze ezt a két blogot: a DaVidFilmek-et és a Nyiss a Világra! blogot. Hogy a DaVidFilmeket kitörlöm-e? Valószínűleg nem. Nagyon aranyos, néha kínos emlékek vannak benne. Tiszta időutazás nekem újraolvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1614969860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása