DaVidFilmek

DaVidFilmek

That's all folks!

2010. május 24. - davidfilmek

 Tapsi-Hapsi mondta egykor a Looney Tunes-ban, hogy ez van srácok. Mindenféle gondolatok kavarogtak a fejemben arról, hogyan is kellene élni a világomat és menedzselni magamat itt Budapesten.

Első gondolataim és terveim között az volt az első, hogy leszerződöm a Pr-Evolution DC-be. Aztán kiderült, hogy egyelőre bizonytalan a szerződtetés, mivel a döntéshozók odafent a nagy székben még nem hozták meg egybehangzó döntésüket, arról melyik társulat mennyi pénzt kapjon. Ekkor jött a nagy ötlet. Na, akkor szabadúszó leszek. Majd a zuhanás->a szabadúszónak magának kell számláznia, adóznia meg ilyenek, amikről nem sokat vagyis inkább semmit sem tudok. Sőt összességében az egész művész-világ így működik. Na, de a meglepetés sokkoló ereje viszonylag hamar elkezdett leüllepedni. Tisztulnak a gondolatok és, hogy mi a jó nekem.

Egyelőre, amíg megtehetem mazsolázok. Elmegyek minden próbatáncra és táncos-eseményre. Megmutatom magam, hogy "HAHÓ én vagyok a Kristóf Dávid és táncos vagyok ám"....és amellett, hogy megismernek engem, kölcsönösen én is őket és a hazai tánc-világot, mert Pécs kis városkájában nem sok információ és élmény jutott el hozzám.

Amik voltak azóta, hogy a "Költözés" posztot írtam? Május 21-én, pénteken megnéztem Duda Éva darabját, "Lunatika" címmel a MU-Színházban:

Másnap reggel tréningeztem Fejes Ádámmal és a MU-Terminállal. Van már egy projectre felkérésem június 8-ra a Művészmoziba csinálunk valamit a Nemes Zsófival. Bár az, hogy mit az számomra még rejtély.

Van egy olyan érzésem, hogy nem fogok én elveszni itt Budapesten a tánc-világban. Nem hiszem, hogy aggódnom kellene. (Na ezt a mondatot, azért néha el kell majd olvasnom emlékeztető gyanánt).

Az idő szép, süt a nap. Jógára igyekszem rászoktatni magamat, mert nagyon jót tesz. Ebédre fergetegesen jó Ceasar-salátát csináltam, Pali pedig isteni spárgakrém-levest.

  Ma este, vagyis május 24-én 20:30-kor lesz a Gödör-klubban a Chance Operation, a Pécsi Balett táncosaival. Itt egy leírás a godorklubb.hu-tól:

 Gaál Mariann/ Pécsi Balett:Chance Operation

-interaktív struktúrált improvizációs est- 

A modern amerikai táncművészet pápájának, nemrég elhunyt klasszikusa Merce Cunninghamnak évtizedeken át alkotótársaként dolgozó John Cage félszázados módszerét megidéző koreográfiát a Pécsi Balett művészei mutatják be.
Az este során 7 eltérő karakterű zenei és 7 különböző témájú tánc motívumot láthatnak, és élő zenével hallhatnak a nézők. Azt viszont, hogy a 7-7 különálló kompozíciók milyen sorrendben és milyen gyakran következnek egymás után, és hogy melyik tánc, melyik zenével játszik, azt a véletlen és a közönség rendezi egésszé.

Vizuális tanácsadó: Fenyves Márk 
Video: operatör, vágó: Kertai Gábor, rendező: Gaál Mariann 
Zenészek/zeneszerzők: Párniczky András- gitár, Nagy Péter- nagybőgő, Jeszenszky György- dob 
Konferanszié: Horváth Tamás 
Táncolják: Balássy Szilvia, Lázár Eszter, Molnár Zsolt, Vincze Balázs 
Koncepció: Gaál Mariann 
Koreográfia: Gaál Mariann és a táncosok 

Támogatók: NKA, Új Előadóművészeti Alapítvány 
Az előadás hossza: kb. 45 perc 

belépő: 300 Ft (támogatói jegy)

Kedden kapom meg a Múlt és Jelen est felvételt, amin csak a "total" vagy hogy a viharba hívják kamera-állásból felvett est van. Remélhetőleg ezt és a Dvd-t összerakva elég minőségi promót tudok majd készíteni, és akkor majd mindenki örömködhet!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr782028101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása