DaVidFilmek

DaVidFilmek

Giselle Reloaded!!

2010. június 02. - davidfilmek

Alig másfél-két hete, hogy véget ért az évad Pécsen és azóta Pesten vagyok. Alig néhány napja véglegesen össze is költöztem párommal:)

Eddig időm sem volt unatkozni. Mindig csináltam valamit. Gyaki az Operaházban mindennap, sikeres próbatánc Duda Évánál a Mozdulatművészeti Stúdióban (MMS), kipakolás, szétpakolás, rendezkedés, szervezkedés. Május 30-án volt már egy érdekes performance-om, nem tervezem megismételni. Mindenesetre hasznos volt, mert ott találkoztam valakivel, aki ajánlott egy másik munkát, ami szakmailag annyira nem kihívás, annál inkább lehet vele pénzt keresni.

Ja igen, ha már pénz keresésről írok. A PécsTV megkeresésére újra elkészítettem a Pécsi Balett-es Vincze Balázs: Giselle-jéről készült promó videót. Jobb minőségben, 2 percben. A megkeresésük miértje, hogy készítenek egy Pécs Lexikon-t és ahhoz DVD-mellékletet. Erre a DVD-mellékletre szeretnék beágyazni a munkámat és még fizetnek is; és még egész jól is. Legalábbis az én mércémmel nézve. Végülis nem vagyok profi videóvágó vagy média-szakember vagy operatőr vagy mi, hanem mindezt hobbiból, de mások általi visszajelzések alapján elég magas szinten csinálom. Mégsem tudom mennyit kérnek a profik. Na meg kezdő videósnak kis pénz is pénz. Szóval ezt jelenti az én mércém általi összeg. 

A kész anyagot felraktam a YouTube-ra és elkülkdtem a linket a PécsTV-nek és várom a visszajelzést.Elfogadást vagy esetleges korrekciókat, egészen addig amíg meg nem egyezünk az adás-vétel lebonyolításában:) De jól hangzik....vagy éppen hülyén!

Vátevörr!! Holnap szokásos 7-kor kelés. Irány az Operaház, klasszikus-gyaki, hogy formában tartsam magam. Majd tárgyalok a Venekei Mariannal a Mephisto-ról (fentebb írt jól fizető munkám). Aztán lehet találkozok a fiatalabb bátyámmal, ha lesz annyi időm. Fél 6-tól pedig próbálok a Június 8-i Művészmozis projectre a Goli-ban. Komolyan mondom itt Pesten, olyan hülye nevű helyeken próbálnak a társulatok:)

Aztán ideje lesz megvágnom a Múlt és Jelen című estet is. Gyűlljön csak a pénz azon a nagyon mínuszos bankszámlán, pláne, ha szabadúszó az ember. Bár nem kell szabadon úszni, a legtöbb fixen leszerződött táncos sem játszhat "ereszd el a hajamat" itt a nagy Bp-ben. Szóval Work-Work-Pörk!!!

Következzen az új Giselle:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr722052379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.06.04. 16:37:32

SZÉPEN KIHAGYTÁL....... Na ezt nem gondoltam volna..... NEM TUDOK GRATULÁLNI......

davidfilmek 2010.06.04. 18:03:06

Újravágva, több Sissi-vel!!!
Idő kérdése és felkerül:) I'm so sorry my Queen. Kérlek büntess meg:))

BalassySissi 2010.06.06. 12:53:01

The Queen is well now :):):):) OKÁ :):):):)
Tsók Édes.....
süti beállítások módosítása