DaVidFilmek

DaVidFilmek

Giselle Reloaded!! - with more Sissi

2010. június 04. - davidfilmek

 Nem akarok sokat köríteni a dolog mellé. Óriási hibát vétettem. Megvágtam a Giselle új promóját a PécsTV-nek, de kifelejtettem az egyik legfőbb szereplőt, Mirthát. Nem mintha felejthető lenne, hanem egyszerűen csak vágtam és az összhatást néztem csupán. Az, hogy ki táncol vagy ki nem az kevésbé tűnt fel. So, i'm so sorry Sissi!!! Hiány pótolva:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr322057253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.06.05. 10:16:03

IMÁDLAK IMÁDLAK IMÁDLAK!!! Nagyon jó barát vagy Dave.... :):):):) KÖSZÖNÖM NEKED.....
süti beállítások módosítása