DaVidFilmek

DaVidFilmek

Mi tesz boldoggá?

2010. július 08. - davidfilmek

 Ha jól emlékszem körülbelül 2 hete mutatott nekem Sissi egy nagyon szép videót a Vimeo-n. Mint kiderült a kis-film készítője Jon Rawlison, komolyan gondolja és műveli a filmezést. Van blog-ja, a filmjeit a YouTube-ra és a Vimeo-ra is feltölti. Önmagában ez nem mond el semmit arról, hogy mennyire is profi, azonban komolyabb társaságoknak, cégeknek készít reklámokat, valamint a saját célra készült videóin is azonnal látni, hogy profi. Gyönyörű felvételeket készít, jó érzékkel vágja össze a videóit, jó szeme és füle van hozzá.

Az egyik videója, ami nagyon tetszett nekem, bár valaki mondhatja rá, hogy tipikus amerikai közhely, szerintem akkor is jó. A címe "What makes you happy?", azaz "Mi tesz téged boldoggá?" Kevéske angol tudással is érthető a filmecske.

 

Lehetséges, hogy az ami az embert boldoggá teszi, bizonyos esetekben boldogtalanságot is képes okozni? Boldogtalan lesz az ember, mert a kedvenc sütje elfogyott, vagy a nap sugarai, amit annyira szeret, azon a reggelen a felhők mögé szorulnak? Kimarad a reggeli kávé. Esetleg a szenvedélye, hobbija, hivatása nem azt adja neki éppen, ami igazán felvillanyozza. Vagy az a személy akit szeret távol van tőle? Igen, lehetséges!

Na és, hogy engem mi tesz boldoggá? 

Az, hogy reggel a szerelmemmel egy ágyban ébredek fel és üdvözöljük egymást egy új napon. A friss, illatos levegő. Az arany színű napsugarak. Egy finom kávé, friss víz, egy csók-vagy több, egy igazán jó reggeli, egy ölelés, egy kellemes séta. Boldoggá tesz egy finom étel, sütemény, a kedves emberek, egy mosoly. Az, ha nagyon jó szerepeket nagyon jól táncolhatok el. Ezek és még ki tudja mi minden tesznek engem boldoggá.

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr612137871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.07.08. 11:04:36

Engem mi tesz boldoggá??? Ahogy belegondoltam Nekem mire is van szükségem......hát,......... Dave erre a napra a soraid tettek boldoggá!! Amit írtál, ahogy írtad, a gondolataid, az érzéseid :):):)
Köszönöm :):):):

davidfilmek 2010.07.08. 12:24:57

Engem boldoggá tett most ez a kommented:) köszönöm!
süti beállítások módosítása