DaVidFilmek

DaVidFilmek

Harry Potter és a Halál ereklyéi

2010. július 18. - davidfilmek

Már néhány napja szemezgetek, hogy én is közzétegyem ezt a Harry Potter-es filmelőzetest. Meg kell hagyni a sztorit imádom és minden Potter bemutatót nagy izgalommal vártam. Egészen, addig amíg a 6-ik részt, vagyis a Félvér Herceg-et meg nem néztem. Nem sokkal a premier előtt a könyvet is elolvastam ismét, hogy még izgalmasabb legyen a mozi. Ám David Yates meglátásom szerint nagyon elkúrta! Ő rendezte azonban, a szerintem eddig legizgalmasabb 5-ik részt, a Főnix Rendje-t is. Nem értettem a teremből kilépve mi történt. Többször és több forrásból is leellenőriztem, hogy nem történt e elírás és biztosan David Yates rendezte a balul sikerült Félvér Herceg-et. Rá kellett jönnöm, nincs tévedés. Kiemelte a lényegtelen részeket, hozzáírt felesleges dolgokat és a lényeget meg kihagyta. A párbeszédek és a történet vezetése bugyutára sikeredett. Pont, mint egy magyar szappanopera, csak jobb látvánnyal. Hozzáteszem ennyi pénzből a Jóban Rosszban is lehetne szuper látványos! Sebaj, meghagyták David Yates-t. Úgy tűnik az ottani fejeseknek bizonyított. Nagyon kíváncsi leszek a Halál Ereklyéi, befejező rész(ek)re. Részek, ugyanis ketté lesz bontva. Az első felét 2010 novemberében, a másodikat pedig 2011 júliusában mutatják be. Hajrá Yates! Remélem meg tudod csinálni és egy olyan méltó befejezést adsz a sok rajongónak, amit megérdemelnek. A "hoollywood"-ias gagyi sztorizgatást meg hagyd meg más alacsony kategóriás filmrendezőnek!!!

Az előzetes mindenesetre izgalmas, pörgős, moziba csalogató. Jól sikerült. Bár ehhez egy tehetséges promó készítőre és az esetleges csapatára van mindösszesen szükség.

Hát sok sikert David Yates!

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr572158415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása