DaVidFilmek

DaVidFilmek

Hosszú nap

2010. szeptember 28. - DaVidFilmek

 ...és tartalmas, vagy inkább kevésbé tartalmas? Vagy mozgalmas? Nem tudom, csak azt tudom, hogy elfáradtam. Ma estére még tervben volt, hogy felmegyek a Mátéhoz és G.I. Joe-t nézünk. Viszont inkább csak vacsiztam egy Gyrost meg bahklavat. Zenét hallgatok és döglök az ágyon....sajnos egyedül. Valaki (konkrét létező valaki) nagyon hiányzik! "Emberek nem látták a Macimat?"

A hosszú nap részletesebben: hajnali 4 órakor kikeltem az ágyból Szentjakabon.  Reggeli gyanánt tekertem magamnak két tejfölös-sajtos tortillát. Mondani sem kell, hogy a Marci máris rohant, hogy megvámoljon. Előkészítettem az előző este eldobozolt isteni narancsos-kacsa paté-t. Tusoltam, kávét raktam az új termoszba, összepakoltam, elköszöntem Macitól és indultam is a HÉV-hez. Vonat a Keletiből 5:45-kor, mielőtt leszálltam volna esett le, hogy a Paté bizony otthon maradt. 

Megérkeztem Pécsre. Gyorsan elmentem a "szolgálati lakásba" és ki/bepakoltam, ami kell illetve nem kell. Gyaki, majd próba kb. 13:30-ig. Utána fel a hegyre, le a hegyről, Posta (Kecsó kissé feledékeny és neki intézkedtem), majd öltönyt és inget vettem a Saxooban, ugyanis szombaton lesz az "50 éves a Pécsi Balett" est és az öltönyömet is (ami egyébként lóg rajtam mióta lefogytam) otthon, Szentjakabon hagytam. Rögtön két indok a vásárlásra:) Viszont végre van egy nagyon szép, trendi és divatos öltönyöm meg ingem. Valahol a két dolog között ettem egy menüt a Citrom utcai kínaiban is. Többedjére kell megállapítanom, hogy nem valami jól főznek ott, de legalább csak az ízzel volt baj. Szerencsére friss volt a kaja.

Ja, igen. Öltönnyel a kezemben rohantam vissza 16-től 20-ig próbálni. Ezután, ami történt arról már fentebb megemlékeztem (vagyis a Gyros vacsora és társai). Nem hagyok senkit ma sem videó nélkül. Igaz régi, de nagy kedvencem a szőke csaj a könyvtárban:

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr812330904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.09.28. 22:55:04

Édesem!!
Macidat sajnos nem tudom pótolni, de imádlak és puszillak, kicsit azért segít :)
Isteni napod volt..... végig olvasva jókat mosolyogtam rajta :):)
Nem is tudtam, hogy ennyire sűrű volt, nem látszott a próbán ne aggódj :)
És ez a videóóóó, huhuhuhuhuuuu........
Pusszantás :*

DaVidFilmek 2010.09.28. 22:58:11

Jók a kommentjeid, ennyi dicséretet! Korona nap végére és pont az "I" -re. Köszi:)) Pussz
süti beállítások módosítása