DaVidFilmek

DaVidFilmek

Egy újabb magyar meglepetés - Beat dis!

2010. július 27. - davidfilmek

 Ez az esős, semmilyen idő kissé nyomasztó. Minden azt sugallja, "maradj otthon". Semmihez nincs kedvem, csak lustálkodni egész nap. A lustaságomból adódóan nyúltam ismét Emil Goodman munkájához, és a lustaságomnak köszönhetően most megismertem egy zenekart, a Beat Dis-t. A meglepetés oka, az a tény, hogy egy egész jó csapatról van szó, akik magyarok. Nekem szokásom elkönyvelni a magyar zeneipar képviselőinek nagy részét, mint a gagyi megtestesítőit. Tisztelet a kivételnek! Itt van rögtön a Beat Dis, az egyik kivétel. Azt hittem valami angol vagy amerikai csapatról van szó, akik a saját hazájukban ismertek csupán, de ott aztán nagyon, mint valami alternatívabb banda. Nos, ledöbbentem picit (nem nagyon, picit). A Beat Dis ugyanis Szombathelyen született 2002-ben, Csigó Tamás vezetésével és 2003 nyarán csatlakozott hozzájuk Zaida Rivas, new york-i énekesnő. Véleményem szerint sokat köszönhetnek a csajnak, hogy ki tudtak lépni a tipikus magyaros zene keretein kívülre és létrehoztak valami világi jellegűt, mégha annyira nem is ismertek, nekem tetszik.

Beat Dis-Just Like from Emil Goodman on Vimeo.

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr642179226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása