DaVidFilmek

DaVidFilmek

Naplóra váltok

2010. szeptember 27. - DaVidFilmek

 Mostanában nem sok videót vágtam az már biztos. A blogom sem halad nagyon. Sok minden történik/történt velem, ha nem is kívül, de legalább belül. Most éppen álmos vagyok és holnap hajnali 4-kor fogok kelni, mert megyek Pécsre dolgozni. Igen, Cameron McMillan darabján dolgozunk. Egyelőre fogalma sincs senkinek mi lesz belőle, remélhetőleg Cameron tudja. Mindenesetre Think Positive!!! Fizetett képességfejlesztésnek is felfogható. Igazán élvezetes a munka valóban, mégis egyelőre az improvizóciós és lelki nyitottság képességeket engedjük/erőltetjük szabadjára.

JA, a videóvágási cilkusomra visszatérve. Valójában vágtam videót. Leo-jét ismét, de még nem reagált sajnos. Közben írtam bejegyzést a Táncos vagyok blogra. A Pécsi Tánctalálkozóról szól és a Change Back videómat tettem közzé benne. A héten vettem feltöltőkártyás mobilnetet a Vodafone-nál. Nagyon drága, de hasznos. Ma is nagy shoppingolás volt: báránybőr kabát, sál, pulóver, iPhone-tok és még néhány apróság úgy, mint csoki, ebéd, marcipán meg Ikáztunk Macival. Este vacsi. Narancsos kacsa paté, isteni:))) Nyamm!!

JA, videóvágási ciklus! Igaz kissé ellustultam is, mint vágó, operatőr, rendező, kameramann és a többi. Emellett időről időre fejlődöm ezen a téren és, ahogy fejlődök, úgy csökken a videók mennyisége. Több minőség, kevesebb mennyiség. (Na meg több lustaság, és több munka). 

Na jó, azért adok egy videót. Handrás-nál láttam egy vicces iPad-es reklámot: 

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr832328348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása