DaVidFilmek

DaVidFilmek

Facebook vagy sem!!!

2010. október 17. - DaVidFilmek

 A blogomon nagyon ritkán jelennek meg újabbnál újabb bejegyzések. Igazából próbálkoztam már mindennel. Eleinte ugye volt sok posztolni való videóm, aztán jött a "nagyszünet", ami időről időre ismétlődik. Volt, hogy csak úgy keresgéltem a YouTube-on és írtam egy bejegyzést, amint találtam valami nekem tetsző videót. Aztán erre ráuntam és próbálkoztam, csak egyszerűen írni valamit, amolyan napló jelleggel. Beleuntam, és különben sem akarom az egész életemet kirakni ide. Na meg, amikor csak dolgos hétköznapok vannak, azok árnyalatnyi különbséggel sokszor ugyanolyanok. "Nagyszünet-nagyszünet" hátán.

Nem akartam ma reggel sem bejegyzést írni (bár néhány napja már terveztem ugyan, de nem most). YouTube-on rányomtam a most következő Kylian videóra. Tetszett, izgalmas volt, lekötött. Na, gondoltam kiteszem a Facebook-ra, mert ott úgyis sokan láthatják. Aztán jött a hang és azt mondta: "Tedd inkább a blogod-ra, aztán onnan linkeld majd a Facebook-ra". Erre én: "Minek blogoljam, amikor a Facebook sokkal népszerűbb és gyorsabb megoldás?"

Megosztás

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr272377318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BalassySissi 2010.10.18. 09:43:18

Nekem ugyanannyira népszerű a facebook, minta blogod... sőt a blogod sokkal szórakoztatóbb, élménydúsabb.... persze csak ha írsz bele... :D:D
Tsókollak Édes
Írj a blogodba.......

DaVidFilmek 2010.10.18. 10:13:49

Köszi, édes vagy:) Hát igen, nem ártana írni bele....már arra is gondoltam, hogy valami polgár-pukkasztót csak hogy olvasottabb legyen:P
Na de azt inkább kihagyom

BalassySissi 2010.10.19. 12:15:08

:D:D:D:D:D:D pukkasssz csak, juhuhhuhuuuu :D:D:D:D:D
süti beállítások módosítása