DaVidFilmek

DaVidFilmek

Boldog 2011-es Évet Mindenkinek!!!

2010. december 31. - DaVidFilmek

Eseményekben gazdag évem, évünk volt 2010-ben. Bizonyára ezzel a legtöbben így vannak. Lássuk mik is történtek velem és közvetlen környezetemmel. Don't worry!!! Nem lesz hosszú :-)

Januárban: az EKF megnyitó rendezvényén léptem fel, még Pécsi Balett tagként. Voltak Leányvásár előadások. Betanultam a Raza féle Sakk-Mattot is, Nyunyez Verdez helyét.

Februárban: Vincze Balázs igazgató urat leváltották Kovács Tibor személyére, majd gyors és hatákony harc után Balu visszaülhetett a székébe. A Bolero-t és az Elérhetetlen területek-et vittük Szarajevóba. Felkérést kaptam Vincze Balázstól, hogy fogyjak le. Ekkor 74 kg voltam.

Márciusban: Mr. Körte fotózta a társulatot. Berágtam és eljöttem a legvégén (dagadtsági komplexus). Megérkezett a társulathoz egy nagyon fontos ember, aki gyökeresen megváltoztatta mindenki életét és a Pécsi Balett szakmai útját. Ez az ember Leo Mujic. Próbatáncoltam a Közép Európa Táncszínázban, ahova nem vettek fel. Volt néhány Anconai szerelmesek előadás is :-)

Április: 63 kg és a zsírszázalékomra csak annyit mondott a mérleg, hogy "Error". Múlt és Jelen premierje. Hatalmas siker. A Change Back minden más magyar társulatot letaglózott. A Pécsi Balett-ről érdemes lett beszélni ezután és a visszhang nem maradt el. A premiert követő másnapi előadáson a táncosok fele olyan beteg volt, hogy csak csodával határos módon bírtuk végig csinálni az előadást, de végig csináltuk ismét nagyon jól. Hans Molenkamp fotós Editről és Rólam készített néhány fotót, amit a Nádor Galériában kiállítottak. Több, mint életnagyságú képek. Tánc Világnapja előadás.

Májusban: lazább hónap volt. Leo-t nagyon hiányoltuk. Volt néhány Anconai. Megkaptam a Jogsimat. Giselle-t vittük Németországba, Regensburgba, ahol Leoval is találkoztunk. Próbatáncoltam Duda Évánál. Sokat buliztunk Pécsen. Eldöntöttem véglegesen és bejelentettem, hogy eljövök a Pécsi Balettől. Nemcsak én jöttem el, hanem a Sissi, az Anett és a Bitó Sanyi is, aki a Francia Légióhoz csatlakozott. Alig tudtuk elhinni. Elbúcsúztattak minket a pécsiek. Most, hogy ezt írom be is könnyeztem kicsit visszagondolva. Nagyon jó idők voltak azok.

Júniusban: Macihoz költöztem hivatalosan is, minden cuccommal. Moszkva-tér: Improvizáció, Művész mozi: Meztelen vacsora, Operaház: Mefistofele próbák. Győri fesztivál: Change Back részlet. Sok munka!

Júliusban: Zágrábban jártam Leo-nál. Felkért, hogy vágjak neki videót. Gyakiztam vele egyet és megnéztem az ottani darabjának a próbáját. Ebédeltünk egy finomat és egészségeset. "My body said: Thank You", majd Pécsre utaztam tovább. Anna-udvar: Múlt és Jelen előadás. Triumph új kollekicó bemutatóján táncoltunk: Lazika, Sissi, Feledi Jani és szerény személyem :-) Balatonfüred: Anna-bál. A hónap végén találkoztam régi nagyon jó barátommal (egykori szerelmemmel) Kozár Eszterrel.

Augusztusban: Bocsi és Maci menni Amerika. Chicago és New York. Sajnos ennek a nagyon szép élménynek keserű vége lett, amitől nehéz a pozitív élményekre emlékezni, pedig 90%-ban pozitív volt. Az ember már csak ilyen. A jót kevésbé, a rosszat nagyon megjegyzi. Hozzáteszem az idővel morzsolódik a rossz. Nem teszem hozzá mi volt a negatív. Aki tudja, tudja, aki nem az pedig nem.

Szeptemberben: az Operaházban nyomattam a Mefistofele-t. Nehéz időszak volt, majd a hónap végétől a Pécsi Balett új produkciójára: A Jó és a Rossz Kertjében című balettre szerződtem. A koreográfus, Cameron McMillan nehéz eset volt sokunk számára, mégis új dimenziókat nyitott meg és tovább lendítette táncos képességeinket, ez nem vitás. Október: (50 éves Pécsi Balett Gála) és November is vele telt Pécsen, majd November 19-én megvolt a várva várt bemutató. Szintén nagy sikerrel, habár a kritikusokat megosztotta. Érdekes, mégis pozitív hangvételű cikkek születtek.

A December: néhány előadást, néhány haknit hozott. Egy reklámfilm-szereplést és Nagyon Boldog Karácsonyt. A Jézuska meg egy iPad-et tett a fa alá :-) Ma este Szilveszter estéjén ez a rögtönzött bejegyzés visszatekintés volt számomra az elmúlt évemre. Nosztalgikus, romantikus, érdekes, eseménydús, jó és rossz, hideg és meleg, tavasz-nyár-ősz-tél. Volt minden. Kívánok Mindenkinek Sikeres és Nagyon Boldog Új Évet!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr512551181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása