DaVidFilmek

DaVidFilmek

Az iPad jövője...(fiktív)

2011. március 01. - DaVidFilmek

Nem is annyira az iPad, mint inkább a tablet szegmens és egyben az újságok, könyvek jövője is lehetne az az elképzelés, ami ma ugrott be. Persze nem hinném, hogy másnak eddig nem jutott eszébe. Sőt mi több, biztos vagyok benne, hogy néhány év múlva ez lesz a normális. Miről is beszélek?

...Deák téren metróból kiszálltam, felmentem a mozgólépcsőn, ahol Metro újságot osztogattak. Én meg az iPad-emet szorongattam és ekkor jutott eszembe, mekkora poén lenne, ha ennél a Metro-t osztogató csajnál nem újság, hanem valami kis kütyü lenne. Valami kis apró "basz", mint a parkolóőröknél, ami közelében csak elhúznám az iPad-emet, a kis szerkezet meg pittyenne egyet, jelezvén, hogy kaptam egy Metro újságot. Így lehetne a könyvesboltban is, vagy újságosnál is vásárolni akár. Természetesen nyomtatott verzió megmarad, hiszen nem mindenki kütyü fan és/vagy nem mindenki vesz drága kütyüt csak azért, hogy újságot olvasson. Azonban akinek van az csak megcsipogtatja a cuccost és már nála is van az újság. Kicsit, mint a kevésbé elterjedt, azonban több éve létező bankkártyás paypass módszer, ahol csak közel rakod a kártyát vagy éppen karórát, mobiltelefont az érzékelőhöz és már fizettél is. Zárójelben megjegyzem ez csak egy plusz lehetőség lenne a most is létező online store mellett.

Na szóval, az iPad a jövő újságja?? 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1002701381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása