DaVidFilmek

DaVidFilmek

Change Back próba

2010. május 01. - davidfilmek

   Na hát ez is elkészült végre. Hosszú idő után ismét késztetést éreztem, hobbim folytatására. Csütörtökön délelőtt, kora délután kezdtem el a Change Back próbákon készült felvételek vágását.

Majd este, a tánc világnapján előadtunk egy részletet belőle a nagyszínpadon. 
Személy szerint hiányzott, hogy nem az egészet adtuk elő. Ezzel biztosan nem voltam egyedül.
 
Sissi megkapta az év táncosnője díjat, amit meg is ünnepeltünk az est után.
Másnap reggel felültem Pécsen a 7:23-as vonatra. Előkaptam a kütyüket és egészen Pestig vágtam a videót. Pillanatok alatt elrepült a 3 óra, és az az érdekes, hogy ez alatt az utazás alatt pont elkészült a videó és a MacBook PRO :) akksija is éppen hogy kibírta. Ami azért nagy szó, hiszen egy brutál energia-igényes vágóprogramot használva, a videókat külső meghajtóról felhasználva bírta a 3 órát. Asszem PC társai már 1 óra alatt feldobták volna a pacskert. Na, de ez mellékes.
 
Szóval a videó kész. Élvezzétek és köszönjétek meg szépen mindenkinek, aki hozzátett valamit ennek a darabnak a létrhozásához. Sajnos a próbák folyamán elég hamar elérkezett az a pont, amikor már senkinek sem volt ideje a kamerával foglalkoznia, így történt az, hogy sokan akik rengeteget táncolnak a darabban, a videón nagyon kevés szerepet kapnak. Zárójelben megjegyzem, hogy ez rám is vonatkozik többek között.
 
Élvezzétek és a lap alján meg van a lehetőségetek lájkolni is!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://davidfilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr1002017537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidfilmek 2010.05.01. 15:32:00

Na jó tényleg sokat filmeztél, de akkor még nem mozdultam meg annyira:P
Meg nem ártott egy kis ál-szerénység:D Még a végén rámfogják, hogy én vagyok a főszereplő

Sissi 2010.05.01. 15:32:00

Kikérem magamnak, annyit videóztalak Dave amennyi csak belémfért :P:P A macpro-dnak azért tényleg nagy elismerés.... Viszont anyagod az van bőven, nézd csak meg mégegyszer csak többet kell válogatni.... Isteni lett megint a videó, megint elkaptad az érzéseket, pillanatokat, mozdulatokat..... NAGYON SZERETLEK..... :D:D:D mér el is küldtem Leonak...
süti beállítások módosítása